Lue keskustelun säännöt.
MIHINKÄÄN EI VOI ENÄÄ LUOTTAA!!!!
Kommentit (3)
on tässä maasa muitakin elokuvia. Ja tää ei oo mikään kansallinen Väinö Linna -päivä....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikka keskellä päivää. Minusta se kuuluu itsenäisyyspäivän perinteeseen. Aion antaa Ylelle palautetta huonosta sijoittamisesta.
Olisivat laittaneet sen lasten aamuun, niin olisivat lapsetkin nähneet...