Lue keskustelun säännöt.
Sesilia Sofart Serafiina - onko hyvä nimi tytölle? isä on eteläeuroopaasta
Kommentit (3)
sesilian laittaisin kyllä ihan reippaasti ceciliaksi ja tuo sofart on mulle ihan outo. serafiina on kiva. mutta pääasia että itse tykkäätte!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sesilia XXX Serafiina olisi jo parempi. Keskelle joku tavallisempi ns. kansainvälinen. Sesilia Anna Serafiina tai Maria tms. Tasapainottaisi.
eikä taitaisi edes mennä läpi kun ei ole ainoaakaan sen nimistä väestörekisterissä.