Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sesilia Sofart Serafiina - onko hyvä nimi tytölle? isä on eteläeuroopaasta

Vierailija
20.12.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä taitaisi edes mennä läpi kun ei ole ainoaakaan sen nimistä väestörekisterissä.

Vierailija
2/3 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sesilian laittaisin kyllä ihan reippaasti ceciliaksi ja tuo sofart on mulle ihan outo. serafiina on kiva. mutta pääasia että itse tykkäätte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sesilia XXX Serafiina olisi jo parempi. Keskelle joku tavallisempi ns. kansainvälinen. Sesilia Anna Serafiina tai Maria tms. Tasapainottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi