Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistakaa:hoitotakuu kaikkien on päästävä kolmen päivän kuluessa terveysaseman joko
29.12.2006 |
sairaanhoitajan, lääkärin tai terveydenhoitajan vastaanotolle hoidon TARPEEN ARVIOINTIA VARTEN, älkää tyytykö kolmen viikon jonotukseen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hoitotakuu perusterveydenhuollossa tarkoittaa sitä, että potilaan on saatava kolmessa päivässä yhteys terveydenhuollon ammattilaiseen. Esim keskitetyssä puhelinneuvonnassa koulutettu sairaanhoitaja tekee siis tämän hoidon tarpeen arvioinnin puhelimessa ja hoitotakuu on tällä kuitattu. Ärsyttää nämä ihmiset jotka tulevat naama punaisena huutamaan terveysasemalle oikeuksistaan. Lähtökohtaisesti saavat valitettavasti selvästi huonompaa palvelua vaikka käynnin perimmäinen syy olisikin täysin aiheellinen