Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen vika?

Vierailija
30.11.2008 |

Työskentelen pitopalvelua myyvässä firmassa ja viime viikonlopun asiakkailta tuli negatiivistä palautetta, kun 40 hengen tilaisuudessa ei ollut kuin yksi emäntä (olemme siis maaseudulla). Kyseessä noutopöytä tarjoilu. Vähän taustaa, eli asiakkaille terotetaan myyntitilanteessa, että ehdottomasti pitää ilmoittaa lopullisesta henkilömäärästä VIIMEISTÄÄN viikkoa ennen tilaisuutta ja mielellään jo aikaisemmin.



No, nämä asiakkaat ilmoittivat asiasta maanantaina, kun tilaisuus oli lauantaina ja vielä siten, että itse soitin heille ihan muuta asiaa ja sitten lopuksi asiakas sanoi, että minun onkin pitänyt soittaa, että nostetaan henkilömäärää kymmenellä. No, minä en sitten enää ehtinyt saada lisähenkilökuntaa tilaisuuteen, koska kaikilla oli jo muita suunnitelmia. Palaute koski siis sitä, että ilmeisesti astioiden kerääminen oli kestänyt liian pitkään tms. Ruokaa oli riittävästi ja se oli hyvää jne. Eli 30 hengelle riittää yksi emäntä, siitä yli määrälle täytyy olla kaksi.



Miten minun täytyy nyt reagoida tuohon valitukseen? Onko kellään mielipidettä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijöitä näin lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
2/2 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta odotin viimeisen mahdollisen henkilön vastausta keskiviikkoon (hänelle selvisi silloin tarvitseeko olla toisessa paikassa töissä ja hänen tarvitsi), joten mitä asiakkaat olisi silloin ehtinyt tehdä? Ottaa toisen pitopalvelun? He sanoivat vierasmäärää korottaessaan, että nostetaan varmuuden vuoksi, ettei ruoka lopu kesken, joten oli mahdollista, että vieraita ei olisi tullut kuin 30..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi