Lue keskustelun säännöt.
Tärykalvon puhkaisu.
04.01.2009 |
Multa puhkaistiin tärykalvo perjantaina ja sit sain antibiootti kuurin siihen lisäksi. Kuinka nopeasti sen pitäis helpottaa/parantua? on korva kyllä parempi, mutta ei se ihan kunnossa kyl vielä oo. Oon siis 25 vuotta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennen puhkaisua olin jo syönyt yhden kuurin, ja kuulo oli alentunut tulehtuneesta korvasta. Kipu ja paineen tunne helpottivat muistaakseni melko pian puhkaisun jälkeen, mutta kuulo palautui (onneksi palautui) vasta n. kk päästä.