Voi hitsi noita nettimiehiä, ei ole luottamista heihin
Kumma juttu tuo netissä pyöriminen, tapasin miehen joka vaikutti kivalta ja rehelliseltä, mutta mitä vielä. Valepukki ja huijari on, pyysi minua poistamaan profiilini ja teki myös itse saman. Koska olimme "muka" vakavissaan
Ja tänään huomasin että, miehellä on taas profiili S24, joten sepä siitä sitten, vain kaks päivää malttoi olla pois mokomasta palvelusta. Mä oon niin pettynyt ja surullinen, miks mä en riitä? Miks ihmeessä haluaa karkoittaa mut pois koska tietää että lähden ja jätän hänet. Tämän takia.
Kommentit (22)
Painaa hakua ilman että on profiilia ja ihan huvikseen kirjoitin miehen profiilinimen ja voilaa... siinäpä se oli ja sisään kirjautuneenakin.
Mä en enää ikinä laita tonne mitään profiilia olkoon koko paikka
kun kuiteskin molemat otettiin yhtä aikaa profiilit pois.
Oon aapee
netissähän voimme olla ihan mitä vaan ja saada vastapuolikin uskomaan siihen huijaukseen. Kai siihen uskoo itsekin
Tosin meillä oli kyseessä "salasuhde" mut kuitenkin niin, että molemmat poisti profiilinsa, koska oltiin niin tosissamme (mukamas) kun salasuhteessa voi. Ja mies oli avannut profiilinsa uudestaan, kertomatta mulle mitään. Olipa hienoa saad tietää...
Se mun "salarakaskin" oli muutaman vuoden siellä jo pyörinyt... No, me jatkettiin "yhdessä" vielä ton jälkeen, mut pakko myöntää, etten ole siihen ukkoon täysillä luottanut sen jälkeen... Mä en vaan käsitä mitä tuolla s24 treffeissä tekee jos ei seuraa etsi /halua!!
9
huomata että ei riitäkään toiselle. Ainakin mulla on tosi pahamieli
Jotenkin arvasin että mies on koukuttunut tonne treffeihin, kun on ollut siellä jo 2vuotta.
Itse tapasin samaisella sivustolla miehen, joka oli erittäin komea, vaikutti fiksulta, hyvätuloinen jne. No, tavattiin ja mukavaa oli. Sitten selvisi, että mies on impotentti. Hän ei edes halunnut seksiä, vaan rupesi itkemään kun yritin lähestyä häntä.
Elämäntavoiltaan oli myös outo aikuiseksi mieheksi: asunto aivan siivottomassa kunnossa, ei omistanut imuria tai kattilan kattilaa; söikin aina ravintolassa koska ei osannut keittää edes perunoita, joi vessan hanasta, koska ei omistanut edes yhtä lasia.
Sittemmin seksi onnistui, mutta sitten hän kertoi että haluaa harrastaa seksiä muidenkin kanssa, koska haluaa kokemuksia. Epäili myös ettei pysty olemaan uskollinen, koska veljensäkään ei ole. Kuitenkin hän halusi sitoutua, halusi lapsia jne. Ristiriitaista..
Kun lähdin kävelemään, niin hirveä itku taas ja marttyyrimainen kirje perään. Nyt on taas miehellä ilmoituksia eri deiteissä ja roikkuu siellä jatkuvasti. Deittejä on harrastanut jo monta vuotta ilman tulosta. Siis tyypillinen epävarma, aikuistumaton pentu. Sinkut! Varokaa nimimerkkiä LapinKarhu!!!
ukko joka säilyttää profiilinsa, pitää koko ajan verkkoja vesillä jos se oikea sattuisi kohdalle ja käy paremman puutteessa tyhjentämässä pussinsa jonkun epätoivoisen naikkosen luona.
Ja sitä paitsi, onhan postimyyntitavarallakin palautusoikeus jos tuote ei miellytä. Miksi nettituttavuutta ei saisi vaihtaa parempaan jos niin haluaa? Ei nettituttavuus ole lupaus mistään eikä se sido kumpaakaan osapuolta
Se mun "salarakaskin" oli muutaman vuoden siellä jo pyörinyt... No, me jatkettiin "yhdessä" vielä ton jälkeen, mut pakko myöntää, etten ole siihen ukkoon täysillä luottanut sen jälkeen... Mä en vaan käsitä mitä tuolla s24 treffeissä tekee jos ei seuraa etsi /halua!!
9
Siis missä tässä nyt oli ongelma? Miehellähän oli profiili siellä just nimenomaan sen takia että hän etsi ja halusi seuraa, enemmänkin.
Siis pakko oli seksiä saada epäsiistiltä possulta... Toivottavasti veti sinua edes peppuun vähän niin kuin koko rahan edestä :-D
Itse tapasin samaisella sivustolla miehen, joka oli erittäin komea, vaikutti fiksulta, hyvätuloinen jne. No, tavattiin ja mukavaa oli. Sitten selvisi, että mies on impotentti. Hän ei edes halunnut seksiä, vaan rupesi itkemään kun yritin lähestyä häntä.
Elämäntavoiltaan oli myös outo aikuiseksi mieheksi: asunto aivan siivottomassa kunnossa, ei omistanut imuria tai kattilan kattilaa; söikin aina ravintolassa koska ei osannut keittää edes perunoita, joi vessan hanasta, koska ei omistanut edes yhtä lasia.
Sittemmin seksi onnistui, mutta sitten hän kertoi että haluaa harrastaa seksiä muidenkin kanssa, koska haluaa kokemuksia. Epäili myös ettei pysty olemaan uskollinen, koska veljensäkään ei ole. Kuitenkin hän halusi sitoutua, halusi lapsia jne. Ristiriitaista..
Kun lähdin kävelemään, niin hirveä itku taas ja marttyyrimainen kirje perään. Nyt on taas miehellä ilmoituksia eri deiteissä ja roikkuu siellä jatkuvasti. Deittejä on harrastanut jo monta vuotta ilman tulosta. Siis tyypillinen epävarma, aikuistumaton pentu. Sinkut! Varokaa nimimerkkiä LapinKarhu!!!
ukko joka säilyttää profiilinsa, pitää koko ajan verkkoja vesillä jos se oikea sattuisi kohdalle ja käy paremman puutteessa tyhjentämässä pussinsa jonkun epätoivoisen naikkosen luona.
Ja sitä paitsi, onhan postimyyntitavarallakin palautusoikeus jos tuote ei miellytä. Miksi nettituttavuutta ei saisi vaihtaa parempaan jos niin haluaa? Ei nettituttavuus ole lupaus mistään eikä se sido kumpaakaan osapuolta
No, mä pistänkin äijän vaihtoon. teevee aapee
löysin aivan ihanan miehen tuolta kaksneloselta. Aivan törppöhin viesteihin en edes vastannut, muutaman kanssa kirjoittelin ja sitten tavattiin. 3 heistä oli aivan normaaleja miehiä mutta ei vaan klikannut muuten (kahden ulkonäkökään ei ollut makuuni vaikka siis eivät olleet mitenkään poikkeavia). Neljäs tapaamani oli taas sellainen tavallinen ääliömies, ei siis mikään kovin paha tapaus vaan hieman luuserin oloinen ja itsekäs tyyppi, löytänee hänkin vielä jonkun onnettoman itselleen. Viides tapaamani olikin sitten juuri sellainen kuin halusin ja enemmänkin, kaikki natsasi ja nyt olemme olleet jo pitkään yhdessä :) Miehekäs, kohtelias, huumorintajuinen, luotettava, harrastukset samansuuntaisia tai samoja kuin minulla, käy töissä, osaa pitää huolta niin itsestään kuin minustakin. Myös huonot puolet ovat sellaisia joita voin sietää eli ei mitään kovin pahaa
mulle sattunut ihan liikaa noita pelimiehiä, enkä enää usko tohon juttuun
Muistan nimimerkin, kuvan kanssa oli ilmoitus miehellä jossain deitissä ja melkein vastasinkin, komea mies ja hyvä kirjoitus kun oli... Onneksi en sitten kuitenkaan vastannut!
mitä kuvittelevat voittavansa? Ei taida jäädä mitään käteen kun pitää valehdella päin naamaa
Mulle kävi tuuri,kun sekin kyllä kelpaa,minun itseni lisäksi:=)
Miehiin ylipäätään ole luottamista.
Oliko nettisuhde vai tapasitteko ikinä livenä.
Minä löysin netistä pelimiehen joka kovasti yritti olla "vakavissaan" jne. Hän selvästi piti minua naivina ja lapsellisena, mutta ei hölmö tajunnut että pyöritin samaan aikaan paria muutakin miestä, joista yksi on hänen kaverinsa. Heh.
Jos haluan seuraa, niin haen sitä ihan tapaamalla ihmisiä. Netissä ihmiset luovat itsestään hahmon, joka saattaa olla aivan vastakkainen oikealle itselleen. Vaikkapa tällä palstalla. Joku tiukka vittuilija saattaa olla aivan tavallinen hiirulainen. Ajattele että juuri sinun kirjastonhoitajasi saattaa vittuilla sinulle täällä...