Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitsi noita nettimiehiä, ei ole luottamista heihin

Vierailija
27.11.2008 |

Kumma juttu tuo netissä pyöriminen, tapasin miehen joka vaikutti kivalta ja rehelliseltä, mutta mitä vielä. Valepukki ja huijari on, pyysi minua poistamaan profiilini ja teki myös itse saman. Koska olimme "muka" vakavissaan



Ja tänään huomasin että, miehellä on taas profiili S24, joten sepä siitä sitten, vain kaks päivää malttoi olla pois mokomasta palvelusta. Mä oon niin pettynyt ja surullinen, miks mä en riitä? Miks ihmeessä haluaa karkoittaa mut pois koska tietää että lähden ja jätän hänet. Tämän takia.

Kommentit (22)

21/22 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu tuo netissä pyöriminen, tapasin miehen joka vaikutti kivalta ja rehelliseltä, mutta mitä vielä. Valepukki ja huijari on, pyysi minua poistamaan profiilini ja teki myös itse saman. Koska olimme "muka" vakavissaan

Ja tänään huomasin että, miehellä on taas profiili S24, joten sepä siitä sitten, vain kaks päivää malttoi olla pois mokomasta palvelusta. Mä oon niin pettynyt ja surullinen, miks mä en riitä? Miks ihmeessä haluaa karkoittaa mut pois koska tietää että lähden ja jätän hänet. Tämän takia.

Äläpä nyt yleistä! Meitä miehiä on nyt kyllä moneen junaan kuten myös teitä naisia.

Itse ainakin jos sovin että kaikki treffi-ilmot pois niin ne kans lähtevät pois ja tietenkin myös oletan että vastapuoli myöskin tekee vastaavasti.

Joskus näillä palstoilla ollut juttua p€limiehistä joille kasautuu treffejä/naisia jne... Lie aikalailla totuus on? En nyt haluaisi syyllistää mutta kenen vika se sitten on?

Niiden pelihemmojen jotka ovat oppineet lyhytaikaisesti jallittamaan teidät naiset sänkyyn vaiko teidän naisten jotka valkkaatte "markkinoilta" aina uuden p€limiehen?

Ihan vaan vinkkinä sulhon etsintään että priorisoikaa tavoitteeksi löytää normaali mies, ilman mitään kommervenkkejä, ei jännä miestä, ei uraohjusta jne...

Siitä harmaasta massasta minkä normaalisti blokkaatte saattaa löytyä paljon helmiä, kunhan vain annatte mahdollisuuden sillä enemmistö meistä miehistä kuitenkin on ihan normaaleja. Löytyy niitä ominaisuuksia mitä p€limiehiltä ei ikinä tule löytymään.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
22/22 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisen tuttua. Yhden kanssa tapailin 3kk...

Ihmettelin kun roikkui linjoilla jatkuvasti, vaikka oltiin lähes päivittäin näkemässä ja todella useimmiten miehen aloitteesta.

Jopa vähän törkeää oli se että saattoi aamuisin vierestäni herättyään kirjautua samantien treffipalstalle.

Lopulta otin asian esille, siitä muutama päivä niin ilmoitti että haluaa lopettaa tapailumme.

Kuulema " muuten vain" roikkui palstalla 😣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan