Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omalle lapselle karkkia joululahjaksi?

Vierailija
21.12.2008 |

Miksi te ostatte karkkia lapsille joululahjaksi?

Annatteko lapsen mussuttaa niitä omaan tahtiinsa, pikin pyhiä?



Minä ostan yleensä erilaista herkkua kotiin (suklaata, jäätelöä, pullaa) ja niitä syödään jälkiruokana tai herkkuhetkenä, ei käydä jatkuvasti nappailemassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten meillä on tarkat karkkipäivät. Tosin 2,5-vuotias on niin allerginen, että hänellä ei sopivaa namia, mutta saa sitten vaikka popcornia. isommat (4, 9, 11,12,ja 15-vuotiaat)saavat paljon namia ja syövät kolme päivää niin paljon kuin haluavat

Vierailija
2/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jouluna enkä synttäreinä. Kyse ei ole siitä etteikö lapset saa syödä karkkia. Kyllä meidän lapset sitä syövät ja liikaakin. Jouluna karkkia on muutenkin tarjolla kotona. Miksi siis pakata niitä lahjaksi? Samoin synttäreillä on aina karkkia tarjolla miksi siis viedä lahjaksi karkkia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän, että 3½ v ja 6v lapsemme eivät mätä kaikkea kerralla, eivätkä napsi kovin tiheään, jotne syökööt, miten lystäävät. Jouluna saakin vähän löysätä.

Vierailija
4/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en mitään joulusuklaita ostelekaan,



lapset 11 ja 14v



2v syö sitten mitä annetaan

Vierailija
5/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta lapsille karkkia pukinkonttiin, kun tiedän että isovanhemmat ovat ostaneet. Kotona on tarjolla karkkia pöydällä kulhossa, tietävät, että ruuan jälkeen voi siitä sitten napostella.



Meillä ei todellakaan kuulu jouluherkkuihin jäätelö tai pulla. Toki erilaiset leivonnaiset kahvipöydässä, mutta pulla on jotenkin arkista tarjottavaksi jouluna.



Olis aina joulu, niin sais yölläkin syödä.

Vierailija
6/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 3,5 v. ja 1v. Kumpikaan ei ole vielä saanut karkkia eikä ole kiirettäkään. Meillä kyllä herkutellaan monella muulla mutta karkki saa odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että joulun aikaan tuota karkkia puskee ikkunoista ja ovista sisään,työpaikka lahjoittaa,kaveri tuo yms...oonkin vimmalla lahjotellu nameja eteenpäin=)Aattona yksi rasia konvehteja riittää koko perheelle=)

Vierailija
8/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset pitävät suklaasta, ja saavat sitä jouluna syödä ihan niin paljon kuin sitä riittää. Lisäksi lapselle on kiva laittaa monta pakettia, ja kun ostaa koko suurperheen lapsille kaikki lahjat itse vailla sukulaisten apuvoimia, niin ei joka pakettiin voi kovin arvokasta laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin sitä sitten pitkin iltaa ja yötä kun luin esim lahjakirjojani. Nyt tiedän mistä kaikki traumani kumpuavat! kiitos av.

Vierailija
10/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei perheessä kukaan ole kiinnostunut makeasta ja hyvä niin. Pari hyvää suklaarasiaa meillä on jouluna ja nekin kestävät ja kestävät, enempää ei haluta. Lapsilla on lauantaisin karkkipäivä, syövät muutaman suklaapalan tai yhden tikkarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis kyllä maistanut karkkia aiemminkin, muttei koskaan ole saanut monta peräkkäin eikä ylipäänsäkään päättää milloin karkkia syödään. Ajattelin että sen sijaan että minä antaisin taas jouluna luvan ottaa karkin yhteisestä rasiasta, se saisi kerrankin itse määrätä omista karkeistaan. Määrä tietysti pienehkö, tyyliin 30-50 g. Vanhemmille sitten isompia suklaarasioita.

Vierailija
12/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran yritän rajoittaa ettei niitä syötäis ihan koko aikaa, mutta ei niistä nipoteta. Joulu on kerran vuodessa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi