Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva korvaus lapsenvahdille

Vierailija
09.12.2008 |

Onko 40 euroa/päivä sopiva korvaus lukiolaistytölle, joka tulee hoitamaan ekaluokkalaistamme kahdeksi päiväksi (n. 8-16.30)? Paljonko olette itse maksaneet/maksaisitte? Kiitos kaikille vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 e yhteensä kahdesta päivästä olisi riittävästi

Vierailija
2/6 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin 5 € / tunti. Ja hoitaja tyytyväinen palkkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolma lasta joita lukiolainen vahtii ja maksan 2+2+2e tunti mikäli kaikki lapsukaiset tytöllä hoidossa.

Vierailija
4/6 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hoidin kolmea vuorokauden (lauantai aamupäivästä, sunnuntai iltaan) ja sain 60€... kieltämättä tuntui vähältä koska lapset oli 1v. 3v ja 5v. ja oli luvattu maksaa TOSI HYVIN...seuraavan kerran en mee ennen kuin palkka on valmiiks sovittu.

Vierailija
5/6 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja kiitos nopeista vastauksitanne. Jätin kertomatta, että asumme pääkaupunkiseudulle. Haitari on näidenkin vastausten perusteella iso. Tyttö tulee meille ensimmäistä kertaa ja pidämme varmaakin tuon hinnan - tuntipalkka jää alle viiden euron.

Vierailija
6/6 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liikaakin.

Mielestäni riittäisi 20 euroa päivältä tai korkeintaan 50 e yhteensä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän