Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis täh myykö elloskin jotain matkoja? Onko kokemuksia tuosta Nazarista??
03.01.2009 |
Elloksen luettelon välissä oli mainos.
Joku Nazar-matkatoimisto. Hotellit vaiktutaa hyviltä.
Mutta nettisivut on kylä ihan keskeneräiset ja ei sieltä vois edse varata, kun tulee erroria vaan.
Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (3)
Kokeile haulla vaikka Pegasos, siitä on paljon keskusteluja. Se on turkissa oleva all inclusive-hotelli. Aivan huippu!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hotellit vaikuttavat mukavilta. Perjantaina katsoin nettisivuja ja huomasin, että meidän perheen matka Kreetalle olisi tullut maksamaan 4000 euroa eli paljon enemmän kuin esim. Aurinkomatkojen tai Finnmatkojen kautta.
Alue: Aihe vapaa
;Mutta mulla meni monta minuuttia ihmetellä missä vitussa on joku Nazar????
Jo että terkkuja Elloskelle: HIEMAN paremmin suunniotetltuja mainoskia kiitos.... (jossain takasivun nurkassa oli maininta jostain maasta.. Kaippa se siellä sit....)