Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Wii:stä?

Vierailija
19.12.2006 |

Joko monella on Wii kotona käytössä? Mitä mieltä olette?

Itse olen positiivisesti yllättynyt. Play:n pikkupelejä on ollut tosi hauska pelata 6- ja 7-vuotiaan kanssa yhdessä, ja lasten mentyä nukkumaan ollaan miehen kanssa pelattu mm. Sportin tennis-nelinpeliä ym. ja saatu aikaa huomaamatta kulumaan vähän liikaakin... Itse en ole ollut mikään konsolifani, mutta Wiin ohjain on erilainen ja hauska, että oon tyytyväinen ostokseen. Vielä kun vaan tulisi lisää kunnon pelejä myyntiin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla