Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
MIKSI olin niin hysteerinen ekan lapsen kohdalla!
27.12.2006 |
Jos nyt olisin siinä pisteessä, ottaisin vellit sun muut käyttöön paljon aiemmin ilman hysteerisiä itkurituaaleja. En voi edes käsittää, miten tein asioista niin suuren ongelman.
Kommentit (3)
Nyt voin vain ihmetellä silloista ymmärtämättömyyttäni. Suotta annoin lapsen " kituuttaa" jonkin Täydellinen Äiti-kuvitelman vuoksi :(
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kunnes lapset menivät päiväkotiin. Alkoi elämä hymyillä. Ei olis koskaan pitänyt olla niin kauan kotona (3v).
Vauvojen kanssa vasta hysteerinen olinkin, mutta hirveä nipo muutenkin.
Ei enää vauvoja meille.
Alue: Aihe vapaa
Meillä ei ole ykkösen eikä kakkosen kanssa tarvinnut vielä ikinä..