Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Enää tunti niin äitienpäivä alkaa!
09.05.2015 |
Sitten se onkin yhtä juhlaa koko vuorokauden ajan! Makaan tässä sängyssä x - asennossa ja odotan tunnin päästä alkavaksi palvelua : uneen tuudittavaa hierontaa ja pari siideriä! Sitten aamulla aamupalaa sänkyyn, kylpy valmiix, joku kallis ravintola, pedikyyri, manikyyri, leffassa käyminen, timanttikoru ja uus iPhone. Jossain välissä pudotetaan anopin ja äitini postilaatikkoon kirjekuoret jossa kortti ja Ässä-arpa.
En malta odottaa iiik!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa