Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikaupan paketista puuttui kaksi tavaraa :(

Vierailija
09.05.2015 |

Lähetyslistan mukaan ko. tavaroiden olisi pitänyt olla mukana toimituksessa. Lähetin jo meiliä ko. nettikauppaan, mutta heillä asiakaspalvelu on avoinna vasta maanantaina. Otin paketista kuvan avattuna sekä paketin tarroista kuvat, mutta mitäpä se auttaa välttämättä. :( Onko muilla vastaavasta kokemuksia ja miten asia selvisi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kosmetiikkaa. Yksi purtilo puuttui. Soitin ja selitin ja parin päivän päästä tuli puuttuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin verkkokauppiaana arvelen että loput tulee toisessa erässä. On halvempaa lähettää kahtena lähetyksenä ja posti tuonut eri aikaan.

Vierailija
4/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa sekin, että menetänköhän nyt vain rahat ja jään ilman tuotteita? Maksoin tuotteet etukäteen luottokortilla. Ahdistaa!!! :(

Vierailija
5/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:34"]No näin verkkokauppiaana arvelen että loput tulee toisessa erässä. On halvempaa lähettää kahtena lähetyksenä ja posti tuonut eri aikaan.
[/quote]

Siinä lähetyslistassa luki silti kaikkien tuotteiden tuotekoodit listattuina (ei mainintaa, että tulisivat erikseen) ja sama koskee niiden nettisivuja, jossa näkyvät omat tiedot ja tilausten tiedot.

Vierailija
6/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla kävi näin monta kertaa peräkkäin, kun tilasi vaatteita. Viimeisellä kerralla puuttui kaikkein kallein ostos. Silloin paketista näkyi, että se oli avattu ja teipattu uudelleen. Postissa joku varasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nimenomaan luottokortilla maksanut, niin saat kyllä rahasi takaisin jos kauppa yrittäisi huijata.

Vierailija
8/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on käynyt ihan inhimillinen pakkausvirhe? Ihmiset kuitenkin niitä paketteja pakkaavat, on voinut mennä kiireessä osa tuotteista väärään tilaukseen tai jäädä pakkaamon hyllylle tms. Ei kaikki oletusarvoisesti huijaa. Toki virheitä ei saisi sattua, mutta joskus vaan käy vahingossa niinkin. T. Nettikauppias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri, että paketin toinen sinettiteippi oli ilmeisesti avattu alkuperäisen paketoinnin jäljeen ja päälle oli laitettu läpinäkyvä teippi. Toki voi olla alkuperäisestä paketoinnistakin kyse, mutta mielestäni näyttää siltä, että paketti olisi kertaalleen avattu "väärältä" puolelta. Muutenkin paketti oli yllättävän ruhjoutunut. Kyseessä on iso ja kansainvälinen, mutta tiettävästi Suomesta postittava verkkokauppa, joka käyttää Postia postitukseen kuriirifirmojen sijaan. Toivottavasti saisin ne tilaamani tuotteet tai ainakin rahani takaisin, elleivät tuotteet sitten ole vielä matkalla. :( t. Ap

Vierailija
10/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:40"]Tutulla kävi näin monta kertaa peräkkäin, kun tilasi vaatteita. Viimeisellä kerralla puuttui kaikkein kallein ostos. Silloin paketista näkyi, että se oli avattu ja teipattu uudelleen. Postissa joku varasti.
[/quote]
Selvisikö tämä mitenkään ja saiko tuttusi rahansa takaisin? Mitä kautta tuota voisi selvitellä, jos verkkokaupan mukaan tuotteet olisi postitettu oikein? Kysynkö postilta vai teenkö rikosilmoituksen? Kadonneiden/puuttuvien tuotteiden arvo on noin 200 euroa. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on useamman kerran puuttunut nettitilauksista joku tuote ja aina on riittänyt, että olen laittanut sähköpostia ja kertonut mitä on puuttunut. Ei ole ollut väliä onko tuote ollut tulossa Suomesta vai Suomen rajojen ulkopuolelta. (Aika usein on ollut vielä joku hyvitys mukana.)

Vierailija
12/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran sekä puuttui tuotteita että lähetyksessä oli myös vääriä tuotteita,arvo oli jotain 150 euroa ja se hyvitettiin kokonaan. Joskus oli myös kengät hävinny paketista ja myös ne hyvitettiin. Löytyi viikkoja myöhemmin jostain postin matkan varrelta, mutta rahat sain pitää. Tilaan tosi paljon netistä ja aina reklamaatiot on käsitelty asiallisesti eikä epäilty huijariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan jos asia ei selviä olemalla yhteydessä liikkeeseen. Sieltä voidaan tarvittaessa olla yhteydessä vastapuoleen .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi