Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ettekö te urpot tajua, ettei persut ole vielä lähelläkään hallituspaikkaa!
08.05.2015 |
Nythän ne neuvottelut vasta alkavat. On ihan mahdollista ja jopa todennäköistä, että näisät neuvotteluissa vielä puolueita vaihtuu, kun ohjelmakysymyksistä ei päästä yksimielisyyteen.
Kommentit (2)
Minä toivon, että Persut pääsee hallitukseen. Nyt jo ovat joutuneet pyöristelemään vaalilupauksensa että pääsivät edes neuvotteluihin. Haluan nähdä kun takki hallituksessa kääntyy kokonaan kerta toisensa jälkeen.
T:Vihervasuri
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Persuvihaajille olisi vain parempi tyytyä kohtaloonsa ja nöyrtyä persun edessä toivoen, että persu onnistuu tehtävässään: Suomen nousuun laittamisessa.