Lue keskustelun säännöt.
Oletko koskaan miettinyt, että mitä ajattelee
16.09.2014 |
palstaa tarkkaileva poliisi sun kirjoittamistasi viesteistä? Pitääkö sua järkevänä vai täytenä hulluna? Mitäpä luulet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos kuvittelisin, että poliisi tarkkailee viestejäni, olisi syytäkin pitää aika hulluna.