Miksi anoppi sanoi näin???
Kun näki vauvamme emsimmäisen kerran, kysyi ekaksi mikä on nenän muoto sivulta. Meni myös katsomaan heti. Minulla ei ole ruma nenä mielestäni mut ei kauneinkaan!
VOISKO JOKU TARKENTAA TON KOMMENTIN? Vaivaa kamalasti?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]Hänen pojallaan on niin ilmiselvä sukuperintönenä, että halusi varmistaa nenän muodon perusteella, onko jän varmasti lapsenne isoäiti.
[/quote]
Komppi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]Hänen pojallaan on niin ilmiselvä sukuperintönenä, että halusi varmistaa nenän muodon perusteella, onko jän varmasti lapsenne isoäiti.
[/quote]
Komppi.
[/quote]Mikä on Komppi?
Älä koskaan, koskaan, välitä mitä anoppisi sanoo. Toisesta nenästä siis korvasta ulos se herne. Antaa vanhojen raahkojen siis kukkien kukkia :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]Hänen pojallaan on niin ilmiselvä sukuperintönenä, että halusi varmistaa nenän muodon perusteella, onko jän varmasti lapsenne isoäiti.
[/quote]
Komppi.
[/quote]Mikä on Komppi?
[/quote]
Kysytkö tosissasi? :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]Hänen pojallaan on niin ilmiselvä sukuperintönenä, että halusi varmistaa nenän muodon perusteella, onko jän varmasti lapsenne isoäiti.
[/quote]
Komppi.
[/quote]Mikä on Komppi?
[/quote]
Kysytkö tosissasi? :D
[/quote]En ole ikinä kuullut?? Mikä se on?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]Hänen pojallaan on niin ilmiselvä sukuperintönenä, että halusi varmistaa nenän muodon perusteella, onko jän varmasti lapsenne isoäiti. [/quote] Komppi. [/quote]Mikä on Komppi? [/quote] Kysytkö tosissasi? :D [/quote]En ole ikinä kuullut?? Mikä se on?
[/quote]
Se on yksi kaupunginosa Helsingissä. Useat sekoittaa Kamppiin.
Komppilla tarkoitetaan tässä siis tapaa jolla mummo tarkisti vauvan nenän muodon. Fysikaalista tutkimista näköaistilla havainnoiden.
Komppaaminen tarkoittaa tässä tapauksessa samaa mieltä olemista ko. asiasta, musiikissa sillä tarkoitetaan säestämistä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]Hänen pojallaan on niin ilmiselvä sukuperintönenä, että halusi varmistaa nenän muodon perusteella, onko jän varmasti lapsenne isoäiti.
[/quote]
Komppi.
[/quote]Mikä on Komppi?
[/quote]Sillon mä repesin :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:32"]Älä koskaan, koskaan, välitä mitä anoppisi sanoo. Toisesta nenästä siis korvasta ulos se herne. Antaa vanhojen raahkojen siis kukkien kukkia :)
[/quote]
Sinustakin tulee vanha raahka jonka juttuja ei tarvitse kenenkään kuunnella. Mukava tulevaisuus vai mitä?
Minä ainakin kuuntelen mukavaa anoppiani plus ymmärrän että minusta luultavasti tulee anoppi itsestänikin. Olisi kammottavaa saada kaltaisesi miniä:(
Komppaus. Kompataan edellä olevaa kirjoittajaa. Ollaan samaa mieltä asiasta
Anoppi vain halusi tietää onko lapsi juutalainen. Täysin viatonta uteliaisuutta, mutta sitä saattaa esiintyä suvussa.
Mut hei, juutalaisuutta vastaan on kehitetty rokote! Tulee varmaan yleiseen rokotusohjelmaan vuoteen 2020 mennessä :)
Hänen pojallaan on niin ilmiselvä sukuperintönenä, että halusi varmistaa nenän muodon perusteella, onko jän varmasti lapsenne isoäiti.