Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kun lapseni aloittaa eskarin.

Vierailija
08.08.2014 |

Kun päiväkodin yhteydessä on tuo eskari ja hänellä ei ole päiväkodissa paljoa kavereita ollut. Lisäksi kun itselläni ollut oppimisvaikeuksia niin pelkään että ne periytyy eikä hänestä tule mitään kun minustakaan ei tullut ja sitten kun itselläni oli vielä se koko kouluiän siis 9v koulukiusaaminen jota ei opettajat ja rehtorit saaneet loppumaan niin koulukiusaamistakin pelkään. t.ammattivalittaja

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro näistä huolistasi lapsesi opettajalle niin hän pystyy tarkkailemaan tilannetta alusta asti. Ei lapsesi silti ole kopio sinusta joten luultavasti murehdit turhaan :)

Vierailija
2/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:05"]

Kerro näistä huolistasi lapsesi opettajalle niin hän pystyy tarkkailemaan tilannetta alusta asti. Ei lapsesi silti ole kopio sinusta joten luultavasti murehdit turhaan :)

[/quote]

Mies vakuuttaa aina että hän tulee pärjäämään. Lapsi on kyllä kuin kopio sosiaalisesta isästään ja fiksulta vaikuttaa ei lainkaan muistuta minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on oma persoonansa ja voi tuettuna ja rakastettuna yltää mihin tahansa. Älä marise ja valita hänen läsnäollessaan, ja näin tartuta omaa epäonnistumistasi häneen. Poika pärjää kyllä.

Vierailija
4/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:13"]

Lapsi on oma persoonansa ja voi tuettuna ja rakastettuna yltää mihin tahansa. Älä marise ja valita hänen läsnäollessaan, ja näin tartuta omaa epäonnistumistasi häneen. Poika pärjää kyllä.

[/quote]

En ole valittanutkaan hänen läsnäolleessaan. Kaikki ovat sanoneet että hän on valtavan reipas ja positiivinen lapsi siitä on jopa neuvolan lääkäri kirjoittanut neuvolakorttiin että positiivinen kaveri.

Vierailija
5/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itsellesi apua ammattilaiselta. Surullista, jos siirrät pahan olosi lapseen. Se nimittäin näkyy ja tuntuu pienen mielessä, jos äidillä on epävarma ja huono olo. Luulet, ettei se näy, mutta kyllä lapsi sen aistii. Kannusta ja tue lastasi! Hyvin se menee, mutta Sinä tarvitset apua.

Vierailija
6/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten jaksan ihmetellä sinun kirjallista ilmaisuasi, sen tasokkuutta siis. Jos haluat ja viitsit korjoittaa oikein, kirjoitat oikein. Kuka heikkolahjainen osaa esim. yhdyssanat ja pilkuttamisen noin hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:19"]

Hae itsellesi apua ammattilaiselta. Surullista, jos siirrät pahan olosi lapseen. Se nimittäin näkyy ja tuntuu pienen mielessä, jos äidillä on epävarma ja huono olo. Luulet, ettei se näy, mutta kyllä lapsi sen aistii. Kannusta ja tue lastasi! Hyvin se menee, mutta Sinä tarvitset apua.

[/quote]

Tottakai kannustan ja tuen lasta eikä mun olotilani näy enkä siitä puhu tietenkään mitään ääneen.

Vierailija
8/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:20"]

Minä sitten jaksan ihmetellä sinun kirjallista ilmaisuasi, sen tasokkuutta siis. Jos haluat ja viitsit korjoittaa oikein, kirjoitat oikein. Kuka heikkolahjainen osaa esim. yhdyssanat ja pilkuttamisen noin hyvin?

[/quote]

Mulla on oppimisvaikeuksia lähinnä tällaisissa matemaattisissa jutuissa ei lukemisen ja kirjoittamisen puolella ole mitään ongelmaa koskaan ollutkaan. Mä rakastan lukemista ja olen elämäni aikana lukenut valtavasti omaelämäkertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oppimisvaikeuksista :) hyvä ystäväni oli ala-asteella koulussa todella huono. Keskiarvo 5-6 välillä. Yläasteella huomattiin huono näkö, lukivika ja oppimishäiriö. Vaikeaa on opiskelu edelleen, mutta kyseinen nainen on nyt ammattikorkeessa opiskelemassa unelma ammattiaan. Toki joutuu tekemään enemmän hommia kun muut, mutta kyllä tältä naiselta sisua löytyy :)

Vierailija
10/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:13"]Lapsi on oma persoonansa ja voi tuettuna ja rakastettuna yltää mihin tahansa. Älä marise ja valita hänen läsnäollessaan, ja näin tartuta omaa epäonnistumistasi häneen. Poika pärjää kyllä.

[/quote]

Nimenomaan omat pelkonsa voi tartuttaa, varo sitä. Äitini teki parhaansa tehdäkseen minusta kaltaisensa kaikenpelkääjän. Rimpuilin siitä irti vasta teini-iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi sinun epävarmuutesi aistii. Hae siis itsellesi apua tosiaan. Luulen, että kertomasi perusteella lapsella ei ongelmaa vaan ongelma on sinun korviesi välissä. Hän on OMA yksilö, ei sinun kopiosi, jolla olisivat samat ongelmat ja vaikeudet. Ruokit tuolla ajattelumallilla vaikeuksia myös lapsellesi, sinulla niitä jo on.

Vierailija
12/12 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:34"]

Kyllä lapsi sinun epävarmuutesi aistii. Hae siis itsellesi apua tosiaan. Luulen, että kertomasi perusteella lapsella ei ongelmaa vaan ongelma on sinun korviesi välissä. Hän on OMA yksilö, ei sinun kopiosi, jolla olisivat samat ongelmat ja vaikeudet. Ruokit tuolla ajattelumallilla vaikeuksia myös lapsellesi, sinulla niitä jo on.

[/quote]

En nyt enää ala millään psykologeilla hyppäämään kun ei niistä apua ole ja tiedän mitä niistä voi seurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi