Lue keskustelun säännöt.
Helsingin parhaat kenkäkaupat?
27.12.2006 |
Mistä tykkäätte ja missä mielestänne paras valikoima? Olen tässä lähdössä ostamaan talvisaappaita ja tarkoitus olisi käydä muuallakin kuin tavarataloissa. (Stockalla on ehkä maailman surkein kenkäosasto, jollet satu olemaan lentoemo ja tarvii miljoonat erilaiset parit mustia avokkaita)
Zio, Nectarine.. mitä muita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varaa rahaa mukaan, ilman kenkiä et sieltä pääse ulos... =) ihania ja niin sairaan kalliita