Olen kotirouva.
Ja ajattelin sen kirjoittaa joka paperiin jossa ammattia kysytään t. ammattivalittaja
Kommentit (7)
Onko yksinäistä ja kurjaa? Oletko aivan kyllästynyt? Uhraudutko toisten eteen? Milloin ajattelit tehdä muutakin mielesi mukaan, kuin vain olla pakon sanelema kotirouva ja yrittää sumplia parhaasi mukaan? Taidat kaivata muutosta? Meillä kotirouvilla vain on se ongelma, että on kannettava iso vastuu omista tekemisistään ja perheestä. Kukaan ei tule pakottamaan, aikataulut eivät paina päälle, vaan itse on haluttava. Kasvattaa ihmisenä ja kaikki eivät tähän pystyisikään.
Parhaan tuoksuinen pyykinpesuaine? Miten pestä varakkaalle tuoksahtavaa pyykkiä?
toinen kotirouva
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:50"]
Parhaan tuoksuinen pyykinpesuaine? Miten pestä varakkaalle tuoksahtavaa pyykkiä?
toinen kotirouva
[/quote]
Sun pitää kysyä nuo mun mieheltäni koska se vastaa meidän pienen perheemme pyykkihuollosta.ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:48"]
Onko yksinäistä ja kurjaa? Oletko aivan kyllästynyt? Uhraudutko toisten eteen? Milloin ajattelit tehdä muutakin mielesi mukaan, kuin vain olla pakon sanelema kotirouva ja yrittää sumplia parhaasi mukaan? Taidat kaivata muutosta? Meillä kotirouvilla vain on se ongelma, että on kannettava iso vastuu omista tekemisistään ja perheestä. Kukaan ei tule pakottamaan, aikataulut eivät paina päälle, vaan itse on haluttava. Kasvattaa ihmisenä ja kaikki eivät tähän pystyisikään.
[/quote]
Mä en kyllä uhraudu kenenkään eteen. Kotityötkin tehdään puoliksi vaikka mies käy töissä ja alan harrastelemaan kaikenlaista kun lapsi alkaa pärjäämään iltaisin yksin kotona. ap
Tarkoitin, että se itsessään voi olla uhraus, että sinulta puuttuu mukava työ ja työyhteisö. Menisitkö töihin, jos mukavaa työtä saisit tai jos miehesi ottaisi vastuuta perheestä poikkeavissa oloissa, esim lapsen sairastuessa jäisi kotiin?
3.
Onhan sekin "ammatti" ;)