Lue keskustelun säännöt.
Niskat niin jumissa että nieleminenkin sattuu. Mitä vedän?
20.09.2014 |
Olisi Norflexiä, Dolania, buranaa ja Relifexiä. Tää on ihan helvettiä kun sattuu koko ajan :(
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei oo huono olo. Se vielä puuttuis tästä muutenkin paskasta olosta :(. Jos meinaan kääntää kylkeä sängyssä niin on otettava niskasta käsillä kiinni ja käännettävä sit vasta kun sattuu niin helvetisti
ap
Hae Sirdaludia ja Panacodia, kyllä aukeaa.
Mistä mä niitä tähän hätään haen :(
ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:50"]Mistä mä niitä tähän hätään haen :(
ap
[/quote]
Joltain ystävältä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vedä leukaa. ;-). Jospa se rentouttaisi lihaksia.
Ihme nappisirkus taas. Venytelkää välillä niin ei tarvii ottaa mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Youbesta jelppiä
Offtopic mutta tuleeko sulle huono/oksettava olo kun niskat jumissa?