Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kestääkö itsetuntosi sen, että sinulle nauretaan?

Vierailija
20.09.2014 |

Esimerkki: Unohdat vaikka että koulupäivä alkaakin jo ennemmin kuin muistit. Kaverisi laittaa sinulle viestiä, että kiva nähdä taas yms ja vastaat tähän jotain, että" aai se alkaakin jo huomenna en yhtään muistanut". 

Seuraavana päivänä kaverisi kertoo kuinka nauroi sinulle junassa tapahtuneesta

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai kestää! Itselleen nauraminenhan on parasta mitä on. Mä en oo koskaan loukkaantunut siitä, että mulle on naurettu ja oon itse aina osannut nauraa mukana.

Vierailija
2/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuollasen tapauksen kestäis.. nauraisin itekki kui homepää olisin :D

Jos joku nauraa töissä tekemille virheille ja asioille joihin todella oon silminnähden antanut kaikkeni nii se ei oo enää kivaa. Mut kyl senkin kestää. Ohimenevää, hyvä jos jollai o hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon jopa vahingoniloinen itseäni kohtaan xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä