Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein puhdistat kännykkäsi?

Vierailija
20.09.2014 |

Esim jollain puhdistusliinoilla? Mulla ainakin kännykkä kulkee joka paikkaan mukaan, siivoustöihin, vessaan ym niin mun on pakko puhdistaa se päivittäin esim just tuollaisilla Pirkan tai Lidlin kosteilla siivousliinoilla. ;-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never

Vierailija
2/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen vaatiessa. Sanoisin, et kerran kahdessa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkee mulla avaimet ja silloin kun vielä poltin sytkärikin aina taskussa joka paikkaan. En ole kokenut tarpeelliseksi puhdistaa. Enkä koe tarpeelliseksi puhelimenkaan kanssa, samalla tavalla käyttöesine ja  taskupaskassa se on eikä ole moksiskaan. Suojakalvo pyydystää enimmät naarmut ennen lasia. Ennen kuvaamista pyyhkäisen linssiä mielellään puhtaan näköiseen hihaan tms jos ei jotain nessua ole ulottuvilla.