Miten usein puhdistat kännykkäsi?
Esim jollain puhdistusliinoilla? Mulla ainakin kännykkä kulkee joka paikkaan mukaan, siivoustöihin, vessaan ym niin mun on pakko puhdistaa se päivittäin esim just tuollaisilla Pirkan tai Lidlin kosteilla siivousliinoilla. ;-)
Kommentit (3)
Tarpeen vaatiessa. Sanoisin, et kerran kahdessa viikossa.
Kulkee mulla avaimet ja silloin kun vielä poltin sytkärikin aina taskussa joka paikkaan. En ole kokenut tarpeelliseksi puhdistaa. Enkä koe tarpeelliseksi puhelimenkaan kanssa, samalla tavalla käyttöesine ja taskupaskassa se on eikä ole moksiskaan. Suojakalvo pyydystää enimmät naarmut ennen lasia. Ennen kuvaamista pyyhkäisen linssiä mielellään puhtaan näköiseen hihaan tms jos ei jotain nessua ole ulottuvilla.
Never