Martinan pikkusisko
Kommentit (37)
Ja Martina itse oli tänäkin aamuna radiossa iloisena kertoilemassa kuulumisistaan. Eikö näillä ihmisillä ole mitään moraalia tai tunteita? Ja samassa Seiskassa Anne " itkee" murhattua tytärtään ja Martina promoaa uutta ohjelmaansa. Vastenmielistä porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:43"]
Nää ketjut tuppaa katoamaan ihan salamana. Mielestäni ihan aiheesta. Tyttö ressu oli/on yksityishenkilö. Hankkinut itselleen ongelmia ja jäänyt kiinni kierteeseen josta harvoin on muuta ulospääsyä kuin kuvatun kaltainen.. Rip myös vanhat tuttavani R ja H joille kävi jotakuinkin samoin.
[/quote]
Kyllä asia on jonkinverran julkinen jos henkilö on tiedossa kuka tapettiin. Eli äitinsä seiskassa ihan avoimesti kertoi, ja oli kuva tappopaikastakin. Siskonsa on varsinainen mediah****, joten kyllähän se ihmisiä ymmärrettävästi kiinnostaa jos sellaisen sisko kuolee. Etenkin rikoksen uhrina.
Poliisi on julkistanut uutisia asiasta, onko tässä ketjussa nyt jotain uutta jollekulle? Ei. Kaikki on kaivettavissa facebookista, lehtijutuista ja muualta.
[/quote]
Eli jos sisko on julkkis ja äiti kertoo seiskassa, niin sä et mitenkään voi olla kommentoimatta asiaa joka ei sulle kuulu?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:43"]
Ja Martina itse oli tänäkin aamuna radiossa iloisena kertoilemassa kuulumisistaan. Eikö näillä ihmisillä ole mitään moraalia tai tunteita? Ja samassa Seiskassa Anne " itkee" murhattua tytärtään ja Martina promoaa uutta ohjelmaansa. Vastenmielistä porukkaa.
[/quote]
No ei Martina itse sitä radiokanavaa ole perustanut, jossa hän oli vieraana. Hänet oli pyydetty sinne ison mediatalon kutsumana suomalaisten "huippujuontajien" vieraaksi.
Ohis, mutta kuka on MARTINAN isä? Jos kaikilla on muusikko isät...?
Ketä ne isät on? Jotka teki tuon steffin ja sisaruksensa ja jätti hunningolle.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:50"]Eli kukaan ei ole häntä julmasti tappanut vaan hän on tehnyt itsemurhan.
[/quote]siis mikä tässä nyt on niin vaikeeta ymmärtää??? EI TEHNYT ITSARIA!!! Vittu ku on pitkät piuhat ja neki umpisolmussa..
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:56"]
Ohis, mutta kuka on MARTINAN isä? Jos kaikilla on muusikko isät...?
[/quote] eiks se ollut joku ruotsalainen esiintyjy tai jos se on reetu
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:56"]
Ohis, mutta kuka on MARTINAN isä? Jos kaikilla on muusikko isät...?
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288335192147.html
Ei mene vahvemmin tyttärellä kun äidilläänkään on mennyt. Eri isillehän nuo Martinankin lapset on, tosin se sentään taitaa olla kartalla kuka isä ylipäätään on.
Ei omena kauas puusta.. vai miten se meni.
Martinan velipuolen isä on Edu Kettunen ilmeisestikin. On ainakin yhden lapsen isä virallisesti tiedossa. Go Anne!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:43"]
Ja Martina itse oli tänäkin aamuna radiossa iloisena kertoilemassa kuulumisistaan. Eikö näillä ihmisillä ole mitään moraalia tai tunteita? Ja samassa Seiskassa Anne " itkee" murhattua tytärtään ja Martina promoaa uutta ohjelmaansa. Vastenmielistä porukkaa.
[/quote]
No ei Martina itse sitä radiokanavaa ole perustanut, jossa hän oli vieraana. Hänet oli pyydetty sinne ison mediatalon kutsumana suomalaisten "huippujuontajien" vieraaksi.
[/quote]
Luulen että Enbuske on tarkottanut hyvää ottaessaan Martinan mukaan ohjelmaansa. Antaa tukea raskaana aikana. Pitää tehdä jotain tietyn suruajan jälkeen ettei jää kotiin ahdistumaan.
Kusipää se oli niiku umpivammainen siskonsakin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:32"]
Kusipää se oli niiku umpivammainen siskonsakin.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:43"]
Nää ketjut tuppaa katoamaan ihan salamana. Mielestäni ihan aiheesta. Tyttö ressu oli/on yksityishenkilö. Hankkinut itselleen ongelmia ja jäänyt kiinni kierteeseen josta harvoin on muuta ulospääsyä kuin kuvatun kaltainen.. Rip myös vanhat tuttavani R ja H joille kävi jotakuinkin samoin.
[/quote]
Suurin osa henkirikosten uhreistä on ihan yksityishenkilöitä. Esim. Jukka Lahti, Jenna Lepomäki jne.
Seiskalehden kannen mukaan tapettiin julmasti.
Monta epäiltyä rikoksesta. Ei hyvältä kuulosta. :(
Onko ne kiduttaneet tuon ihmisen kuoliaaksi, kun ei noin monta epäilyn alla olevaa voi ihan normi övereissä olla.
Tyttöraukka veteli suonensisäisiä kuulemma yläaste ikäisestä saakka. Kunnon nisti kyseessä. Steffin fb-kaveritkin toivotti tervemenot hautaan. Tosi surullista, varmasti oli aika pohjalla. :( Myös sellaista kirjoittelua löytyi, että olisi maksanut luonnossa huumeitaan.
Martinan äiti Anne on juossut muusikoiden perässä ja eri muusikoille kaikki lapset, eri sukunimin. Lapsilla ei mitään rajoja, ja jokainen sekopää omalla tavallaan. Katsokaa vaikka ankannäköistä isosiskoa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:43"]
Nää ketjut tuppaa katoamaan ihan salamana. Mielestäni ihan aiheesta. Tyttö ressu oli/on yksityishenkilö. Hankkinut itselleen ongelmia ja jäänyt kiinni kierteeseen josta harvoin on muuta ulospääsyä kuin kuvatun kaltainen.. Rip myös vanhat tuttavani R ja H joille kävi jotakuinkin samoin.
[/quote]
Kyllä asia on jonkinverran julkinen jos henkilö on tiedossa kuka tapettiin. Eli äitinsä seiskassa ihan avoimesti kertoi, ja oli kuva tappopaikastakin. Siskonsa on varsinainen mediah****, joten kyllähän se ihmisiä ymmärrettävästi kiinnostaa jos sellaisen sisko kuolee. Etenkin rikoksen uhrina.
Poliisi on julkistanut uutisia asiasta, onko tässä ketjussa nyt jotain uutta jollekulle? Ei. Kaikki on kaivettavissa facebookista, lehtijutuista ja muualta.