Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Karppaajat!!!! mikä ois sellaenn tervellinen ja maukas iltapala?
Kommentit (3)
tai homejuustosta ja oliiveista
tai palasta karppipizzaa
Lihaa en itse syö.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
200 g katkarapuja
2 dl smetanaa
2 kananmunaa
100 g juustorastetta
pätkä purjoa
tilliä
Kaikki kipossa sekaisin ja piirasvuokaan paistumaan. Noin 20 min.
200 asteessa.
Leikataan jäähtyneenä paloiksi.
Alue: Aihe vapaa
esim
purkki kuohukermaa, vaahdota, sekoita siihen purkki maustamatonsa maitorahkaa ja pari kupillista marjoja. Makeutusainetta voit laittaa, jos et tykkää " raakana" syödä (mä tykkään)