Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista apua: Onko Samsungin palkintokeskukselta

Vierailija
30.11.2013 |

tuleva palkintoviesti huijausta?

Onko kenellekkään tietoa/kokemusta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös en taida uskaltaa vastata...

Vierailija
2/15 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Samsungilla olisi joku palkintokeskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli samanlainen viesti.. en uskaltanut vielä vastata..

Vierailija
4/15 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa.

Vierailija
5/15 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa.

Vierailija
6/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun googlaa sivut ohjaa tälle sivulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:11"]

Kun googlaa sivut ohjaa tälle sivulle.

[/quote]

 

Mitä se asiasta kertookaan....

Vierailija
8/15 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä takia samsung lahjottaisi ipadin.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös samanlaisen viestin. "Samsungilta".  En vastaa, enkä osallistu mitenkään, enkä lähettele osoitteita!  Eniten ihmettelin, miksi tälläista tarjottaisiin!

Vierailija
10/15 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin nauroin, että olisivat nyt edes jotakin samsung-tablettia tarjonneet, niin olisi mennyt ehkä paremmin läpi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollot. Tottakai jos olette voittaneet kilpailussa johon ette ole osallistuneetkaan pääpalkinnon niin onhan sen oltava totta! Heti kerrotte sinne sen luottokorttinumeron etä voivat siitä veloittaa toimituskulut ja toimittaa palkinnon kotiovellenne!

 

 

 

Vierailija
12/15 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että jokainen vastaa: väärillä tiedoilla (jotka näyttää oikeilta). Mieluiten huonolla englannilla. Jos lähettäjät saa 10000 vastausta, niin heillä riittää tekemistä piiiiiiiiiitkäksi aikaa, eivätkä huonon saannin takia koita kalastella uudestaan. Ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Samsungilla ei ole palkintokeskusta, eikä Samsung ole lähettänyt aiheeseen liittyviä viestejä. Suosittelemme, ettette vastaa saamaanne viestiin. Selvitämme parhaillamme, mistä palkintoviestissä on kyse.

 

Terveisin Samsung Suomi

 

Vierailija
14/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Sony-aiheinen vastaava viesti tuli lapsen puhelimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta kai, sillä meillekin tuli kahteen puhelimeen sama viesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan