Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on lempimaasi?

Vierailija
17.11.2013 |

Ja miksi?

 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli valita useampia, vähän mielentilan mukaan. Lomakohteet ovat tietysti erikseen, mutta puolet vuodesta voisin hyvin viettää Tyynenmeren saarilla kuten Tahitilla ja lopun vuodesta voisin asua joko Ranskassa tai Espanjassa. Joka toinen vuosi voisin asustaa vaikka Australiassa ja käydä silloin tällöin Yhdysvalloissa. 

Kaikissa vierailemissani maissa on omat hyvät puolensa, mutta yllä mainituissa jotain erityistä ja itselleni tärkeää. 

Vierailija
2/28 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia ja etenkin sen pohjoisemmat osat. Mahtavat vuoristomaisemat ja hyvää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani, vaikken ole siellä käynytkään, mutta sitten käyn, kun mun tyttö menee sinne.

Vierailija
4/28 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti, en ole kovin monessa maassa käynyt, joten valitsen suppeasta valikoimasta.

Mun sydän taisi jäädä sinne ;)

Ihmiset on aivan ihania, iloisia, vieraanvaraisia ja huumorintajuisia.

Maa on niin karun kaunis, että sitä voisi vain istuskella katsomassa tuntikausia.

 

 

Vierailija
5/28 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel

Vierailija
6/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti, vaikka ei maa olekaan vaan osa Britanniaa. Tämä mukavan ilmapiirinsä, ihanien ihmistensä ja uskomattoman kauniin luontonsa ja karuutensa vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti ehdottomasti. Uskomattoman kauniit ja vaihtelevat maisemat, vanha historia,ja ennenkaikkea uskomattoman ystävälliset ja hauskat ihmiset. 

Vierailija
8/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti ja Japani, molemmissa on aivan mahtavia maisemia ja ystävällisiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA. Siellä saa mitä vain koska vain, ja kieli helppo, kaikki asiointi melko helppoa jne.

Pieni bonus siitä että eurooppalaisena sitä on automaattisesti paljon fiksumpi ja älykkäämpi kuin monet jotka eivät koskaan ole käyneet osavaltionsa ulkopuolella, eli heihin on käsittämättömän helppo tehdä vaikutus ;)

Vierailija
10/28 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias ja käynyt vasta noin 20 maassa, mutta Espanja on kyllä kiva ja samoin myös Jenkkilä. Tais nyt kyllä tulla melko tylsä vastaus multa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on narsisti. Minua kiinnostavat muut ihmiset ihan heidän itsensä vuoksi, ei siksi, että voivat "palvoa minun älykkyyttäni".

Vierailija
12/28 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi: kuin Suomi, mutta hieman parempi ja vauraampi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 3 on leuhka.

Vierailija
14/28 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa menee pointsit USA:lle ja sinne ois joskus vielä tarkoitus asettua. Tykkään etenkin Calista ja Floridasta. USA on täynnä mahdollisuuksia ja monipuolinen kulttuuri sekä maisemat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 23:13"]

Ja 3 on leuhka.

[/quote]

 

Täh? Huomautin vain, etten ole nähnyt maailmaa vielä kovin paljon eli näkemykseni on melko rajallinen. 

 

t. 3

 

Vierailija
16/28 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljassa maassa asunut, USA paras vaikka kaikissa on ollut jotain "parasta".

Vierailija
17/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eesti, kiva kieli, leppoisa meininki, kauniit rannat, paljon luontoa.

Vierailija
18/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wales, luonto parhaimmillaan uskomattoman kaunis, englannilla pärjää, ruoka halpaa.

Vierailija
19/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti, tykkään kielestä, ihmisistä ja ennenkaikkea maisemista, vanhasta arkkitehtuurista ja säästä. Olen siellä asunut ja takaisin muutosta haaveilen.

Vierailija
20/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 01:24"]

Englanti, tykkään kielestä, ihmisistä ja ennenkaikkea maisemista, vanhasta arkkitehtuurista ja säästä. Olen siellä asunut ja takaisin muutosta haaveilen.

[/quote] Mullekkin Englanti rakas, vuoden nyt asunut. Ykkösmaa kuitenkin Yhdysvallat ja lomakohteena Karibianmaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän