Lue keskustelun säännöt.
Mikä on lempimaasi?
Kommentit (28)
Suomi. Täällä on kaunis ja puhdas luonto ja pitkä maa kun on pohjois-etelä suunnassa niin maisemat ovat vaihtelevat. Joka kolkassa jotain. Pohjoisessa vaarat ja tunturit, keskellä upeat järvet ja etelässä sitten sitä kaupunkivilinää. Noin niinkun karkeasti jaoteltuna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomi. Koska olen siellä syntynyt, luonto on ihana, oikeat vuodenajat. paljon ihania leppoisia maanläheisiä ihmisiä.
Suomi. Koska olen siellä syntynyt, luonto on ihana, oikeat vuodenajat. paljon ihania leppoisia maanläheisiä ihmisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ranska. Sinne vaan aina palaan. Minua viehättää koko se tyyli ja elämäntapa, tunnen olevani kotona. Pariisi ei ole suosikkipaikani, enemmän tykkään pikkukaupungeista.
Skotlanti, pelkästään sen takia että maan kansalliseläin on yksisarvinen