Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on lempimaasi?

Vierailija
17.11.2013 |

Ja miksi?

 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti, pelkästään sen takia että maan kansalliseläin on yksisarvinen

Vierailija
22/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi. Täällä on kaunis ja puhdas luonto ja pitkä maa kun on pohjois-etelä suunnassa niin maisemat ovat vaihtelevat. Joka kolkassa jotain. Pohjoisessa vaarat ja tunturit, keskellä upeat järvet ja etelässä sitten sitä kaupunkivilinää. Noin niinkun karkeasti jaoteltuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina

Vierailija
24/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi. Koska olen siellä syntynyt, luonto on ihana, oikeat vuodenajat. paljon ihania leppoisia maanläheisiä ihmisiä.

Vierailija
25/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi. Koska olen siellä syntynyt, luonto on ihana, oikeat vuodenajat. paljon ihania leppoisia maanläheisiä ihmisiä.

Vierailija
26/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia. Siellä on niin kaunista. 

Vierailija
28/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska. Sinne vaan aina palaan. Minua viehättää koko se tyyli ja elämäntapa, tunnen olevani kotona. Pariisi ei ole suosikkipaikani, enemmän tykkään pikkukaupungeista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi