Lue keskustelun säännöt.
Brasiliassa käyneitä? Sopiiko lapsiperheelle? Entä Venezuela?
Kommentit (2)
Riossa oltiin kun esikoinen 4 kk, asuttiin tutun luona Ipaneman läheisyydessä, Buzioksessa käytiin pääsiäisenä.
Lennot kesti kauan ja tropiikki löi märällä kuumalla pyyhkeellä naamaan. Lisäksi pelkäsin hysteerisesti aurinkoa.
Lennot olivat halvat (hullun lehmän tautia oli silloin).
Ehkä nyt osaisin suhtautua toisin. Vauva nautti lämmöstä ja sopeutui aikaeroon heti. Mulla ja miehellä turistiripuli iski kotimatkan koittaessa. Ikimuistoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko hygieniataso tosi alhainen Brasseissa? Mihin sitä voisi verrata?
ap