Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon aikaisemmin pitää olla satamassa, enne laivan lähtöä Tallinnaan?
Kommentit (3)
Varmaan riippuu millä laivalla olet menossa ja onko sinulla jo lippu. Ainakin Starilla ja Superstarilla on suht pieni aikaikkuna, jonka puitteissa laivaan pääsee, niin että myöhässä ei passaa olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
45min ennen laivan lähtöä on ihan ok, riittää hyvin eikä tule kiire vaikka joutuis hetken lähtöselvityksessä jonottelemaankin.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaa ainakin tuntia ennen olla siellä. Mukavaa Tallinnan matkaa sinulle! :)