Lue keskustelun säännöt.
Mikä motiivi jollakin on täällä puolustaa tuomittua pedofiiliiä?
04.09.2013 |
..ja vielä melko aggressiivisesti ja muita kommentoijia nimitellen.
Kommentit (2)
Kerrotko ketä täällä puolustellaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos Anneliin viittaat niin ei pedofiiliäkään saa tuomita murhaan jos hän ei sitä ole tehnyt!