Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan paskoneet housuun? Itse paskoin tänään :(

Vierailija
17.12.2006 |

Olin lapsen kanssa puistossa, kun vatsassa alkoi tuntumaan siltä, että vessaan on pakko päästä just nyt eikä heti. Laitoin sitten marisevan taaperon rattaisiin (ei olisi halunnut vielä lähteä) ja lähdettiin kovaa kyytiä kotia päin. Mutta hitto, ei ehditty vaan lasti lösähti housuihin just kotiportilla :(

Olen viimeisilläni raskaana ja saanut sitten hypätä koko loppu illan ripaskalla. Ja kaikkein pahinta tässä on se, että naapuri tuli just vastaan omalta pihaltaan koiran pissatusreissullaan ja näki mun paskaset housut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kotona olen myös mahataudissa. :/ Kurjaa.

Vierailija
2/3 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tuli suoraan housuun, keskelle huonetta vessan oven taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran kävi niin kun olin tullut sairaalasta kotiin vauvan synnyttyä ja suoli ei alkanut toimia. Jouduin syömään runsaasti niitä mitälie pipanoita. Suoli alkoi toimia iloisesti kotona. ennenkuin ehdin vessaan. onneksi oli kunnon terveyssidetoppaukset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi