Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset etävanhemmalla viikonlopun ja nyt valvon niiden kanssa, kun rytmi on sekaisin

Vierailija
08.01.2007 |

Vaan kukapa tästä välittää?? Ompahan isovanhemmilla ollut kivaa, kun lapset ovat heitä viihdyttäneet 300km:n päässä kotoa. Luojan kiitos huomenna ei ole työpäivä. Sama kaava toistuu joka toinen tapaamiskerta.



Epäkohdista olen yrittänyt puhua, että pystyisin asiaan jotenkin vaikuttamaan, mutta sos. työntekijöiden silmissä olen vain kiusaa tekevä ex. Kyllä elämä on ihanaa... (lapset 2 ja 5 vee)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkällä joululomalla. Onko se nyt niin iso juttu?

Vierailija
2/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapselleluodaan turvallisuuden tunne tutuilla rutiineilla.



Miksi käytät etävanhempia?



Oletko tehnyt itse omia virheitä joista lapse nyt saavat kärsiä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että lapselleluodaan turvallisuuden tunne tutuilla rutiineilla.

Miksi käytät etävanhempia?

Oletko tehnyt itse omia virheitä joista lapse nyt saavat kärsiä??

ilmeisesti et tiedä mitä on " etävanhemmuus" mutta pakko oli tulla tähänkin ketjuun jotain sössöttämään?

Vierailija
4/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lapsillani on ihan " lähi vanhemmat" , jos olet sellaisista koskaan kuullutkaan. ja ei tarvitse sössöttää, mutta itse olet varmaan sössännyt kun tuollaiseen tarvitsee lapsia alistaa. säälittävää!!



Vierailija
5/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin avaajana lisään vielä...



Ei tämä yksistään maailmaa kaada, mutta kun lisään tähän lähes kolmen tunnin myöhästymiset sovitusta kotiintulosta, taannoiset turvavöittä ajelut (Toistuvat), päättömät ajelut ympäri suomea viikonlopun aikana >>> Taitavat ne muuttaa todellista tapaamisten tarkoitusta.

Vierailija
6/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että voi olla tosi hankalaa, jos ei yhteiset linjat pidä. Ja jos ei niistä auta keskustella. Ilmeisesti ei ole apua, vaikka yrittäisit exällesi ym siellä päässä selittää? Jos näin on, niin ei kai sun auta kuin koittaa kestää. Laske sataan, puhalla ulos ja koita unohtaa. Elä anna niitten pilata sun päiviäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se mahdollista hoitaa jotenkin muuten? Sinällään on minusta kyllä hienoa, että yhteydet säilyvät.

Vierailija
8/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

he viettäisivät kaikki yhteiset viikonloppunsa siellä. Pari kuukautta eron jälkeen meni siten, mutta stoppi tuli siihen, kun etä vei vanhemman lapsen keuhkoputkentulehduksessa ensin mukanaan eräille messuille päiväksi kiertelemään ja sieltä isovanhemmille ja sieltä taas kotiin mun luo. Kilometrejä tuli kahteen vuorokauteen noin 800km. Seuraavaan tapaamiseen ei lapsi halunnut lähteä ja niin pystyin vaatimaan, että matkustelut jotenkin saisi vähemmäksi.