Lue keskustelun säännöt.
Mitähän tuo juusto on??
02.01.2007 |
Saatiin joululahjaksi juustokori ja tuollainen outo juusto askarruttaa...on Oltermannin näköinen, mutta miukä??
Kommentit (2)
Jos on sitä oltermannia, noissa koreissa vähän erilaisia pakkauksia aina?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Kun siinä ei lue mitään!! On keltanen kuori kuin oltermannissa ja näyttääkin samalle...