Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kilpikonna happea mullan alla? APUA!!!

Vierailija
06.11.2012 |

Kilpikonna meni ja kaivautui sen terraarion pohjamultaan! Siellä se on vaan eikä tule pois!!! Kuoleeko se sinne? Kaivanko pois????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten varmuuden vuoksi nosta ylös se sieltä kuopasta!

Vierailija
2/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpikonna meni ja kaivautui sen terraarion pohjamultaan! Siellä se on vaan eikä tule pois!!! Kuoleeko se sinne? Kaivanko pois????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nimenomaan kaivaja konnia ja luonnossa kaivavat itsensä maanalle. Et ole hirveästi tainnut tutustua lemmikkiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi