Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpaa asiakas arvostaa enemmän: selittelyä vai mokan myöntämistä?
Kommentit (4)
Selittelyt ainakin on ihan peestä, varsinkin jos niistä paistaa läpi, että on mokannut, mutta ei voi myöntää sitä.
Itse olen aikanaan mokani myöntänyt ja olen huomannut, että asiakas on ollut tyytyväinen, kun olen sen suoraan myöntänyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta tietysti saa selittää, että MIKSI moka tapahtui.
Mina nain teidat. (sanassa nain pitaisi olla pilkut a:n paalla)
Alue: Aihe vapaa
ja myöntää mokanneensa.