Töissä paskaa niskaan, täällä paskaa niskaan :'(
Olen palstan mukaan wt, huono äiti jne monen asian perusteella. Olen mokannut monella tavalla mutta aina pyrkinyt selvittämään asiat.
Olen töissä asiakaspalvelualalla ja hyvin usein saan haukut niskaani ilman syytä. Työni on minulle tärkeää.
En jaksa enää ihmisten julmuutta. En täällä, en töissä. Tänään töissä sain haukut keski-ikäiseltä mieheltä. Purskahdin itkuun ja lähdin pois sieltä. Olen vaan itkenyt hysteerisesti.
Miksi ihmisten on pakko olla niin ilkeitä ??
Kommentit (7)
Kyllä sinusta vielä terveen itsetunnon omaava aikuinen kasvaa.
Kyllä sinusta vielä terveen itsetunnon omaava aikuinen kasvaa.
- ap
Oikeasti, täällä palstailee aika sairasta sakkia. Olen pahoillani ap puolestasi. Ehkä ei kannata palstailla täällä, koska anonyymius kääntää ihmisistä ihan pimeitä puolia esiin.
Enkä nyt todellakaan tarkoita, etteikö saisi olla eri mieltä tai kriittinen kommenteissaan, mutta tuollainen vittuilu tyyliin "eiköhän sustakin joskus kasva aikuinen" kielivät jo kirjoittajansa jonkinasteisesta mielenterveyn ongelmasta ja/tai empatiakyvyttömyydestä.
Ja joo, tämä oli ilkeä kommentti, mutta minä sentään osaan erottaa, kenelle ilkeilen. Vain sellaisille, jotka itse ensin sen tyylilajin valitsevat...
Vielä tulee sinunkin aikasi.
Nimim. Kokemusta on...
opettele kostamaan. Tee se taidolla ja vain silloin kun sua kohtaan on oltu tosi ilkeitä ihan tahallaan. Esimerkiksi vittuile suoraan takaisin oikein ilkeälle asiakkaalle, joka siis ihan kerjää sitä, mutta tee se niin etteivät muut kuule. Älä ole liian kiltti enää. Harva näpäyttämäsi kehtaa edes valittaa, koska tietää kyllä saaneensa takaisin vaan ihan sitä mitä tilasi.
akat saakeli, opetelkaa nyt pikku hiljaa tajuamaan, että jokaisella on OIKEUS puolustaan itseään ja antaa takaisin. Lakatkaa tuntemasta syyllisyyttä siitä. Hyvä että yllä olevia kommenttejankin alkaa pikku hiljaa näkyä. Se ainainen toisenkin posken kääntäminen on pelkkä myytti ja kätevä apuväline niin miehille kuin ylemmille luokille pitää rahvas kurissa. ITse kyllä osaavat kaikki temput puolustaa itseään. Nyt on aika naistenkin oppia ne. Siinä ei ole mitään pahaa. Kuten vastaaja sanoi, se ilkimys jolle näpäytetään takaisin, tietää kyllä saaneensa syystä näpeilleen vaikkei sitä ulospäin näyttäisikään.
opettele kostamaan. Tee se taidolla ja vain silloin kun sua kohtaan on oltu tosi ilkeitä ihan tahallaan. Esimerkiksi vittuile suoraan takaisin oikein ilkeälle asiakkaalle, joka siis ihan kerjää sitä, mutta tee se niin etteivät muut kuule. Älä ole liian kiltti enää. Harva näpäyttämäsi kehtaa edes valittaa, koska tietää kyllä saaneensa takaisin vaan ihan sitä mitä tilasi.
Vaan siitäkin tulee kurja olo. Esim. jos tällä palstalla sanon ilkeästi takaisin, se jää vaivaamaan pitkäksi aikaa.