Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustodistus HELP

Vierailija
01.01.2007 |

Mistä ja miten sellaisen saa? Maksaako ym. ? Tarvitsisin sellaista uuden asunnon hakemista varten...

AUTTAKAA!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvolasta saa..

Vierailija
2/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä semmoisessa paikassa käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen saa. Pitää olla tietty (en muista mikä) raskausviikko ylitetty ennenkuin kirjoittavat.

Vierailija
4/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollaista toditusta en ole aiemmin vielä tarvinnut. Voinko mennä vaan pyytämään neuvolasta raskaustodistusta ilman aikaa? Oli nimittäin vasta vähän aikaa sitten neuvola, ja seuraava aika vasta kuukauden päästä. Auttakaa tämmöstä höppänää äippää :)!

-ap-

Vierailija
5/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos tarvit jotai muuta asiaa varten, niin luulis että ne neuvolasta antaa.

Vierailija
6/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli soitat sinne vaan ni joko ne lähettää sen kotiin tai laittaa sinne toimistolle josta voit noutaa. mun tarvi saada samana päivänä kun soitin ja sainkin, eihän se muuta olekaan kuin allekirjoitus paprussa. soita heti huomenna sinne ni saat sen.