Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmisiä, joilla todellakin ollut vaikeuksia sopeutua euroon rahana?

Vierailija
07.01.2007 |

Anopille piti hommata pankkikortti, kun euro tuli, ettei joutuis käsittelemään käteistä niin paljon.. Mietin just yhtenä päivänä, että mahtaakohan sillä olla useinkaan käsitystä pankkitilinsä tilanteesta..!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen vääntää kaikki summat markoiksi

Vierailija
2/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne jotka ovat innokkaasti aikanaan yrittäneet sopeutua uuteen valuuttaan muuttamalla euroja markoiksi tekevät sitä yhä. Eli siis ovat tavallaan sopeutuneet hitaammin. Itse olin niin laiska, etten hirveästi viitsinyt muutella päässäni mitään. Opettelin vain joitakin hintoja, jotta osasin suhteuttaa. Vuosi eurojen käyttöönoton jälkeen en edes osannut enää ajatella markoissa kuin muutamia asioita, nyt en enää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaa vähän että eihän joku kolme- neljäkymppiä euroissa oli ihan mitätön summa... Moni puhuu jo satasestakin kuin ei olisi mitään vaikka on lähes 600mk. Puhumattakaan kaksikymmisestä.

Tunnen monia, joilla on todella rahat huvenneet turhuuksiin eurosokeuden takia.

Oma lukunsa on kirpparimyyjät. Hinnat lähtevät viidestä eurosta ylöspäin, vaikka olisi ikivanhat potkuhousut kyseessä.

Vierailija
4/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, taidan olla ihan vierottunut markoista!

Vierailija
5/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten ei tajua että onko kyse isosta vai pienestä summasta.