Aina ei hyväkään pääse jatkoon Idolsissa, tarkoitan sitä Liettualaista poikaa
Kommentit (10)
kenen pitää myös työskennellä jatkossa niiden valitsemiensa tyyppien kanssa. Lisäksi Idols-voittajien tyypillinen fanikanta (teinit&lapset) on aika pitkälle englanninkielentaidotonta. Pitäähän idolin osata kommunikoida faniensa kanssa, promota paljon mitä erilaisimmissa tilaisuuksissa jne.
Oli kyllä tosi hyvä laulaja, ehkä sitten onnistaa, kun oppii suomea?
Olihan se puolalaiseukkokin viime kerralla mukana.
ja hyvinhän sillä näkyy menevän :)
Eikä musta ollut ärsyttävä Asko väitti lipeväksi. Fiksut puheet sillä kundilla oli.
Lisäksi kivannäköinen ja pilkettä silmässä, olisi hyvinkin voinut olla idoli-ainesta.
Oli yllättävä päätös kyllä.
Jos Agnesiin vertaatte, hän kuitenkin puhui sujuvasti suomea.
Syynä juuri tuo kieliongelma. Kaikessa ei tarvitse nähdä heti rasismia.
kyllä suomen idolin pitää osata suomea ja ennenkaikkea edes ymmärtää suomen kieltä!
sillehän piti puhuakin enkkua...