Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pesukonee haisee! Mikä avuksi?
Kommentit (3)
terv. ap, joka ei näköjään osaa kirjoittaa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja pussi per koneellinen, meillä ei ainakaan eka pesu vielä auttanut. etikallakin vissiin vois pestä, mutta siitä ei ole kokemusta.
Alue: Aihe vapaa
maksimilämpötilassa. tämä hajujuttu tulee kun pesee liian usein vain alhaisilla lämpötiloilla eli pese aina välillä kone tyhjänä kuumalla lämpötilalla. meilläkin oli sama juttu pari viikkoa sitten ja koneen käyttöohjeissakin mainittiin että haju voi tulla jos on pessyt vain lahaisilla lämpötiloilla.