Kuluttajariitalautakuntakin ehkä korruptoitunut!
Lautakunta ei ole tasapuolinen kuluttaja vs. toiminnanharjoittaja
Lautakunta ei salli kuluttajan yhteydenottoa puhelimitse, vaan vaatii kaikki kirjallisena kahtena kappaleena, mutta ottaa puhelimitse yhteyttä toiminnanharjoittajaan. Toiminnanharjoittaja saa tästä henkilökohtaisen vaikutusmahdollisuuden lautakunnan asian esittelijään.
Lautakunta ei salli kuluttajan toimittaa aineellisia todisteita, vain paperia saa lähettää. Toiminnanharjoittaja sitä vastoi voi toimittaa lautakunnalle fyysisiä todisteita.
Toiminnanharjoittajan lausunto otetaan asiantuntijalausuntona, kuluttajan rautalangasta väännettyä tyhmänkin ymmärtämää loogista todistusta ei hyväksytä, vaan kuluttajan pitäisi käyttää pienessä selvässä asiassa moninkertaisesti asiaa kalliimpaa tavarantarkastajaa.
Päätöksissäkin viime aikoina käsittämätön päätös kuluttajan kannalta tavaran kelpoisuudesta (kelvoton tavara lautakunnan mielestä kelvollinen).
Kuluttajariitalautakunnan puheenjohtaja matkustelee rakennuttajyhtiöiden kustannuksella, mutta se ei kuulemma haittaa puolueettomuutta:
http://yle.fi/uutiset/kuluttajariitalautakunnan_puheenjohtajan_lahjussy…