Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen henkilöstöstä 13,4% kuuluu ruotsinkieliselle puolelle, ruotsinkielisiä on Suomessa 5,5%

Vierailija
25.12.2006 |

Tässä taas huomataan kuinka ruotsinkieliset saavat kaikkea enemmän kuin oikeasti ansaitsevat. FST vie Ylen rahoista 20%, miksi pienen vähemmistön (5,5%) kanava saa viidesosan Ylen rahoista? Siksi että ruotsinkieliset hallitsevat tätä maata. Mutta muista että suomenkieliset voivat muuttaa tämän. Me voimme osoittaa että suomenkieliset ansaitsevat jo itsenäisyytensä. Meidän ei tarvitse olla 2000-luvulla enää ruotsinkielisten sylkykuppeja!



Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että suomenkielisiä suomalaisia syrjitään edelleen omassa kotimaassansa!

Vierailija
2/2 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on saamenkieliset linnanjuhlat, häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla