Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauva tippui rattaista - äiti ei hellittänyt kännykästään
10.09.2012 |
Kommentit (2)
Katsetta voi nostaa vaunujen yli. Ainakin iteselleni täysin mahdollista!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kännykkä näytti olevan koko episodin ajan todella tärkeä... Kertonee ihmisestä aika paljon.
Ja rattaiden etupyörät ovat älyttömän pienet ja siten rattaat ovat kiikkerät ja turvattomat! Kiinni olisi tosin voinut pitää lujemmin...
Rattaat ovat yhdistelmärattaat, jossa turvakaukalo. Miksi ihmeessä vauva ei ollut vöin kiinni??? Ihmeellistä toimintaa. Vauva ei olisi pudonnut minnekään rattaiden kaatuessa, jos olisi ollut asianmukaisesti kiinnitettynä.