Lue keskustelun säännöt.
Vuosi alkoi hyvin: kuurasin kämpän lattiasta kattoon...
01.01.2007 |
Eilen kun tuli aika iso savuvahinko ja puolet talosta haisee savulle. Huh, tulipahan sitten siivottua..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla