Yrityksiä, joiden palveluun tms. olet ollut pettynyt.
Kommentit (97)
ihan kauheita takkukasoja myyvät aitona remy-hiuksena todella kalliilla hinnalla, tottakai. Ja asiakaspalvelu..... huoh
Ei voi enää huonompa pankkipalvelua saada! Täyttä kusetusta ja vedästystä ihan kaikki.
dreamhairin hiusten laatu on valitettavasti todella kehno. Olen työssäni törmännyt asiakkaiden sieltä ostamiin hiuksiin..
Yrittivät laskuttaa meiltä aivan sikamaisen paljon tunteja parin väliseinän muuraamisesta. Kyselimme sitten useammalta asiantuntijalta, minkä verran tuolle työlle olisi kohtuullista tulla hintaa, ja maksettuamme kaksi kertaa sen verran, jätimme loput (= noin kolmasosa koko laskusta) maksamatta.
Uhkailivat laittaa laskun perintään, jolloin ilmoitimme että siinä tapauksessa asia riitautetaan ja oikeudessa voitamme todennäköisimmin me. Ei ole toistaiseksi perintäkirjettä näkynyt. Mutta jos sellainen tulee, alan levittää firman nimeä kaikille tuntemilleni arkkitehdeille, remonttia suunnitteleville ja myös nettiin.
Yrittivät laskuttaa meiltä aivan sikamaisen paljon tunteja parin väliseinän muuraamisesta. Kyselimme sitten useammalta asiantuntijalta, minkä verran tuolle työlle olisi kohtuullista tulla hintaa, ja maksettuamme kaksi kertaa sen verran, jätimme loput (= noin kolmasosa koko laskusta) maksamatta.
Uhkailivat laittaa laskun perintään, jolloin ilmoitimme että siinä tapauksessa asia riitautetaan ja oikeudessa voitamme todennäköisimmin me. Ei ole toistaiseksi perintäkirjettä näkynyt. Mutta jos sellainen tulee, alan levittää firman nimeä kaikille tuntemilleni arkkitehdeille, remonttia suunnitteleville ja myös nettiin.
Ja avainlippumerkki näkyvästi nettisivuilla.
Jos tuntitöitä tehdään, laskuttavat aivan kaikesta mahdollisesta, esim. ajoista työmaalle ja pois sekä erikseen korvausta siitä, että auto _on_työmaalla_ päivän ajan. Ja työntekijöiden tuntikorvausten lisäksi laskuttavat työnjohtajan palkkion, vaikka tämä ei ainakaan meillä tehnyt mitään mistä meille olisi ollut hyötyä - päin vastoin, ilman oltaisiin varmaankin selvitty paremmin ja normaalimmassa aikataulussa. Tuntitöinä päädyttiin tekemään siksi, että urakkatarjouksessa oli selvästi aivan hirmuisesti ilmaa! Olisi pitänyt jo siinä vaiheessa etsiä toinen firma tekemään, mutta emme malttaneet, vaan urakoitsijan vaihto tehtiin sitten pakon edessä myöhemmin.
Selvittäkää siis tämmöiset etukäteen ja valvokaa huolellisesti, jos ette halua riidellä asioista jälkikäteen.
Vai että Nordea? Itsellä ei ole tullut ongelmia vastaan Nordean kanssa. Osuuspankkiin sen sijaan en koske enää pitkällä tikullakaan. Koin siirtymisen OP:sta Nordean asiakkaaksi hyväksi vedoksi. Nyt kieltämättä mietityttää että jos olisin ollut Nordean asiakas alusta asti, olisinko halunnut vaihtaa OP:hen, ja olisinko ollut tyytyväinen vaihdon jälkeen. Olisiko aika taas tehdä vertailua ja vaihtaa pankkia?
Niin törkeää kohtelua ettei tosikaan. Meni boikottiin, mikä on toisaalta hyvä koska eihän se mitään varsinaista tervespöperöä ole =) Oikeastaan pitäisi kiitoskirje laittaa.
Sonera, saunalahti, instru, viking line, hesburger, ahv-sähkö, pari isännöitsijätoimistoa, tallink, vuokraturva...
Mä just ajattelin käydä hakemassa mäkkäristä sapuskaa pitkästä aikaa, kun ei kipeenä jaksa tehdä mitään. Pitäiskö kuitenkin boikotoida ihan vaan myötätunnosta?
Niin törkeää kohtelua ettei tosikaan. Meni boikottiin, mikä on toisaalta hyvä koska eihän se mitään varsinaista tervespöperöä ole =) Oikeastaan pitäisi kiitoskirje laittaa.
Stockmann: ikinä joutunut tappelemaan minkään firman kanssa ihan perusasioista niin paljoa kuin tuon, ja kamalaa asiakaspalvelua
Kotipizza: nettitilaus ilmoittaa tuotteen saapumisajan, joka heittää överiksi vielä tunnilla, mutta kukaan ei ilmoita, aivan kohtuutonta odottaa 5km päässä olevasta toimipisteestä pizzaa yli 2h
Sampo, Nordea ja kaikki vakuutusyhtiöt. Sitte Oulun energia... Kyllä niitä löytyy vaikka kuinka
Samassa tilassa toimii pieni punttisali.
Tarkemmin kosmetologin ripsienpidennys. Siitä ainoastaan kokemusta tuossa puljussa. Nainen väitti tehneensä ripsiä jo kun minä vielä istuin hiekkalaatikolla ja hänen työn- sekä ripsienlaatu voittaa muut, siksi hintakin korkea.
Ja pa**anmarjat. Olen käynyt vastavalmistuneilla jotka tekevät 100% paremmin kuin tämä konkariksi itseään kutsuva.
huono ja hidas palvelu, sain ruokani todella pitkän odottelun jälkeen kylmänä ja kun laitoin asiallista palautetta netissä, minulle ei vastattu.
Matkustan kaukojunalla ainakin 800 km viikoittain, ja joka kerta on isoja ja pieniä asioita pielessä.
Aloitetaan vaikka isoista. Junat ovat aikataulusta myöhässä ainakin 20 minuuttia n. 80 % tapauksista. Jos viive on vain vartin luokkaa, sitä ei juuri edes noteerata. Puolen tunnin myöhästymiset eivät ole harvinaisia.
Viime aikoina on kuulunut näitä naurettavia selityksiä tyyliin "ratapihalla on ruuhkaa": siis mitä? Pysäköikö Hartwall Areenan yleisö nykyään Pasilan ratapihalle, vai olisiko VR:llä mahdollisuus varautua ruuhkiin, kun muiden firmojen junia aluella ei tiettävästi kulje? Liikaa säästöjä vääräsä paikassa?
Kaksi Pendolino-vuoroa on peruttu viimeisten 2 viikon aikana säännöllisesti käyttämälläni reitillä. Minulla oli lippu business-luokkaan (jossa siis mm. hyvä mahdollisuus työskennellä, wlan toimii jne.) Ensimmäisellä kerralla yhteys oli korvattu bussilla, mutta mistään ei voinut kysyä lisätietoja. Asemalla oli tasan kaksi henkilöä töissä, ja heillä kädet täynnä lipunmyyntiin (jonne kymmenien jono). Lisäinfoa ei siis voinut saada esim. aikataulusta (kuinka paljon pidempään matka kestäisi busslla jne). Sillä kertaa vaihdoin junan Finnairiin.
Toisella kerralla koko juna oli ihan ilmoittamatta vain korvattu vanhalla sinivaunuisella "henkilöjunalla". Ei satanut sammakoita, ei lentänyt heinäsirkkoja. Ei ollut lumisadetta, ei edes kovaa pakkasta. Edessä oli 400 km matkantekoa, tulin nälkäisenä työkeikalta eikä junassa ollut mitään mahdollisuutta saada ruokaa, ei siis ollut ravintolavaunua. Mistään ei tietenkään ollut tietoa edes VR:n verkkosivuilla, joilla tiedotetaan poikkeusliikenteestä.
Kaiken huippuna junassa myytiin vain Pendolinon lippuja, kun kyseessä oli Pendolinovuoro. Konduktööri sanoi, että he eivät enää voi myydä muita kuin juuri sen vuoron lippuja, jonka pitäisi olla lähdössä. Se oli yksi elämäni ankeimmista junamatkoista.
Lisäksi pikkuasioita, kuten todella epäsiistit vessat. Business-luokan vessoista on saippua loppu lähes aina. Lipunmyyntiautomaatit ovat todella huonoja, en voi ymmärtää miksi vanhat automaatit vaihdettiin uusiin huonoihin. Samoin verkkomyynti takkuaa edelleen. Verkkokauppa on todella usein suljettuna iltamyöhällä.
Inhoan junalla matkustamista nykyään sydämeni pohjasta.
harvassa on ne aamut kun kaikki toimisi. Vr BOIKOTTIIN!
Onneksi en itse joudu käyttämään niitä. t. 20.
Minusta Mikael Aro saisi erota. Hänellä on ollut riittävästi aikaa saada homma pelittämään.
että Visa electron ja muut vastaavat debit-kortit eivät käy jatkossa maksuvälineenä. Korpeaa että VR jatkuvasti huonontaa jo valmiiksi huonoja palveluitaan ja samalla nostaa hintojaan. Ihan kuin tarkoituksena olisi päästä eroon asiakkaista. Mulle ainakin riittää!
päälimmäisenä Nordea