Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valehdellut oikeudessa ystävän puolesta

Vierailija
29.01.2012 |

Olenko minä suurempi rikollinen kuin ystäväni joka löi ja potki? Olenko minä suurempi rikollinen kuin se toinen pahoinpitelijä, joka kusi toisen kintuille?



Sanoin oikeudessa että ei ole lyönyt nyrkillä vain avokämmenellä (oikeasti en ollut ihan varma) ja kintuille kusemisesta sanoin että en nähnyt sellaista (oikeasti näin).



Edes ystäväni ei tiedä että valehtelin. Fiksuuksissani ajattelin että suojelen häntä. Ja nyt asia ei jätä minua rauhaan. Pahoinpitelystä on jo vuosikymmen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä