Lue keskustelun säännöt.
Ihan järkky tuo nelosen kokkitäti tuossa
28.01.2012 |
neljän tähden illallis uusinnassa:) Miten joku voikin puhua noin, hermot menisi jos joka päivä kuuntelisi tuollaista.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla