Lue keskustelun säännöt.
te joilla salasuhde
18.12.2011 |
kumpi teistä on aktiivisempi viestittelemään. Sinä vai mies?
Miten usein tapaatte ja kumpi ehdottaa tapaamista? Millaisia viestejä laitatte, seksi vai muita?
Kommentit (3)
sovittu tollasesta discreet relationship tavasta. Eli sillä periaatteella toimitaan. Miten milloinkin ei mitenkään täysin säännöllistä sekin tuo mukavaa vaihtelua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vähintään kerran viikossa. Eikä todellakaan olla vain jossain piilossa. Välillä kahvilla, lounaalla, kävelyllä jne. Viestitetään päivittäin. Viestien sisältö on laidasta laitaan.
Kumpikin tekee aloitteen tapaamisille ja aloittaa viestittelyn.