Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla salasuhde

Vierailija
18.12.2011 |

kumpi teistä on aktiivisempi viestittelemään. Sinä vai mies?

Miten usein tapaatte ja kumpi ehdottaa tapaamista? Millaisia viestejä laitatte, seksi vai muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikossa. Eikä todellakaan olla vain jossain piilossa. Välillä kahvilla, lounaalla, kävelyllä jne. Viestitetään päivittäin. Viestien sisältö on laidasta laitaan.

Kumpikin tekee aloitteen tapaamisille ja aloittaa viestittelyn.

Vierailija
2/3 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittu tollasesta discreet relationship tavasta. Eli sillä periaatteella toimitaan. Miten milloinkin ei mitenkään täysin säännöllistä sekin tuo mukavaa vaihtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä