Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska molemmat ehdokkaat ovat hyviä, teen näin:

Vierailija
28.01.2012 |

Annan ääneni Haavistolle, koska hän ei tule valituksi. Olen kuitenkin tyytyväinen Niinistön valintaan pressaksi, häntä itsekin äänestin ekalla kierroksella. Näin saan äänen molemmille :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Äänen voi antaa vain toiselle. Ei voi tietää kumpi voittaa.

T. Niinistöä äänestävä.

Vierailija
2/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan mä sanoin, että molemmat ovat hyviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oma ehdokas ei päässyt jatkoon ja nuo kaksi ovat niin tasaväkisiä, että itsellekin on ihan sama, kumpi valitaan. Ja ääni meni Haavistolle.

Vierailija
4/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöä että Haavistoa hyvin ehdokkaina ja mietin pitkään, kumpaa äänestäisin. Päädyin sitten äänestämään Haavistoa, ja aion kyllä toisellakin kierroksellä äänestää häntä. Mutta ei minua silti harmita yhtään, jos/kun Niinistöstä tulee presidentti.

Vierailija
5/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää jo ehdokkaiden arvostelu ja vikojen etsiminen. Kukaan ei ole täydellinen. Haavisto ja Niinistö ovat molemmat RIITTÄVÄN hyviä.

Vierailija
6/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä vaan tein/teen sen toisin päin :)